workingdog

Alla inlägg under augusti 2012

Av Rebecka Nieminen - 12 augusti 2012 09:44

Dom senaste dagarna har det blivit en del träning.
Nilja har fått cykla med husse och Doriz har fått träna i mängder med mig :)

Med Doriz har det blivit uppletande, godisträd, godisregn, inkallning, fotgående, passivitet och mycket mer :) detta är verkligen en arbetsmaskin som bara vill göra mer och mer.

Vinnie har fått ta det lite lugnt då hon blir rätt så loj när hon är i höglöpet.

Idag ska det bli en skogsdag med mina flickor och mer om det kommer framöver!

// Rebecka

Presentation


Jag är en ung tjej på snart nitton som går sista året på gymnasiet och lever ett liv som sambo, förlovad och som matte till två hundar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Hundarna

Jag har två galna hundar!

En jakt labrador retriever tik på 8 år som tränas och tävlas i agility och sedan tränas hon i freestyle, lydnad, jakt, spår mm.

 

min andra hund är en Jämthunds tik på snart 6 månader som ska börja jaga till hösten som det ser ut nu.

Jag ska se lite sen framöver vad hon tycker är roligt lydnad, agility eller liknande som jag kan ägna mig åt under den tiden som det inte är jakt.

 

   
// Rebecka


Ovido - Quiz & Flashcards