workingdog

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Rebecka Nieminen - 8 maj 2012 21:23

Hej!


Nu har hon äntligen kommit hem! Vi har äntligen fått hem vår efterlängtade valp :) Jag har smällt totalt och kommer nog leva på rosa moln ett tag framöver om jag känner mig själv rätt :)

Det är en otroligt söt varelse, precis som alla valpar är :)


Jag ser verkligen ifram emot allt som vi kommer gå igenom tillsammans. Tanken är att detta ska bli en lydnads, rallylydnands och jakthund :) Tror detta kommer gå toppen.


Jag har fått en väldigt sammarbetsvillig, trevlig, läromässig och tillgiven ung dam <3 Är mer än nöjd med uppfödarens val av individ.


Uppdateringar om valpen och vårt nya liv kommer framöver!


// Rebecka och flickorna  

Presentation


Jag är en ung tjej på snart nitton som går sista året på gymnasiet och lever ett liv som sambo, förlovad och som matte till två hundar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Hundarna

Jag har två galna hundar!

En jakt labrador retriever tik på 8 år som tränas och tävlas i agility och sedan tränas hon i freestyle, lydnad, jakt, spår mm.

 

min andra hund är en Jämthunds tik på snart 6 månader som ska börja jaga till hösten som det ser ut nu.

Jag ska se lite sen framöver vad hon tycker är roligt lydnad, agility eller liknande som jag kan ägna mig åt under den tiden som det inte är jakt.

 

   
// Rebecka


Ovido - Quiz & Flashcards