workingdog

Alla inlägg den 23 juli 2012

Bad

Av Rebecka Nieminen - 23 juli 2012 19:16

Nu ikväll så har det blivit bad för Doriz och Vinnie under tiden som husse fiskade. Som vanligt blir dom som galningar när det vankas bad :)
Idag blev det bad i tänndalssjön :)
För vinnies del blev det även vattenapporterings träning vilket hon bara älskar!

Förhoppningsvis ska vi hinna med en härlig promenad ikväll också.

Av Rebecka Nieminen - 23 juli 2012 09:34

Igår så var jag och vinnie ute i och gick själva för att få lite kvalitetstid bara hon och jag :) det slutade med en härlig runda på 5km på en timme. Vi gick genom några olika typer av mark ex fjäll, våtmarker, asfalt och grus :) vinnie tyckte att det var väldigt skönt att komma ifrån dom andra ett tag och njöt verkligen av vår promenad :)

På kvällen blev det miljöträning av Doriz då vi var på notdragning. Det var två andra hundar med så det var bra för Doriz att bara sitta och titta :)

Presentation


Jag är en ung tjej på snart nitton som går sista året på gymnasiet och lever ett liv som sambo, förlovad och som matte till två hundar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Hundarna

Jag har två galna hundar!

En jakt labrador retriever tik på 8 år som tränas och tävlas i agility och sedan tränas hon i freestyle, lydnad, jakt, spår mm.

 

min andra hund är en Jämthunds tik på snart 6 månader som ska börja jaga till hösten som det ser ut nu.

Jag ska se lite sen framöver vad hon tycker är roligt lydnad, agility eller liknande som jag kan ägna mig åt under den tiden som det inte är jakt.

 

   
// Rebecka


Ovido - Quiz & Flashcards